Regulamin reklamodawców

Zareklamuj się na Facebooku lub Nk z naszą pomocą.

Poniższe Ogólne Warunki określają realizację Zleceń zawieranych pomiędzy Organizatorem, a Reklamodawcą zwanymi dalej Stronami lub oddzielnie Stroną.
Realizacja reklamy dokonywana jest w oparciu o Zlecenie, do którego integralnym załącznikiem jest niniejszy regulamin.

  1. Przedmiotem Ogólnych Warunków Emisji reklamy jest określenie zasad współpracy pomiędzy Organizatorem, a Reklamodawcą w zakresie prowadzenia przez Organizatora na rzecz Reklamodawców.
    Formy Reklamowe do emisji określone zostają w Zleceniu, w którym znajdują się szczegóły realizowanego, a które stanowią integralną część Ogólnych Warunków Emisji.


  2. Celem zapewnienia prawidłowej realizacji Zlecenia, Reklamodawca zobowiązuje się do przekazania wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji świadczeń.
    Przekazanie wszystkich potrzebnych materiałów nastąpi za pośrednictwem panelu reklamodawcy znajdującego się pod adresem: adverpublic.pl

    Wszelkie zmiany w Formach Reklamowych dokonane przez Organizatora w późniejszym etapie tworzenia będą akceptowane/odrzucane przez Reklamodawcę również w ciągu 1 dnia roboczego.

Wynagrodzenie

  1. Podstawą do rozliczeń za prowadzony na rzecz Reklamodawcy będą statystyki dostępne na Platformie adverpublic.pl

    Wynagrodzenie dla Organizatora za przeprowadzenie na rzecz Reklamodawcy zlecenia będzie płatne w cyklu miesięcznym na podstawie faktury VAT wystawianej przez Organizatora po zakończeniu miesięcznego okresu rozliczeniowego.
    Płatności powyższe będą dokonywane na konto wskazane przez Organizatora w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury.
    Za datę dokonania płatności przyjmuje się dzień uznania konta Organizatora wymaganą kwotą.

    Podstawą do rozliczeń Wynagrodzenia należnego Organizatorowi, o którym mowa są raporty generowane na adverpublic.pl z którego korzysta Organizator.

    Reklamodawca ma obowiązek odesłać drogą elektroniczną odpowiedź zawierającą akceptację raportu albo zgłoszenie do niego uwag w ciągu dwóch dni roboczych. W przypadku braku odpowiedzi, wysłany przez Organizatora raport uznaje się w pełni za poprawny i na jego podstawie nastąpi rozliczenie wynagrodzenia i wystawienie faktur VAT.

    W przypadku zgłoszenia uwag, Organizator ustosunkuje się do uwag w ciągu dwóch dni roboczych. W przypadku odesłania zwalidowanego raportu drogą elektroniczna z opóźnieniem, ale najpóźniej ostatniego dnia roboczego miesiąca, w którym raport został wysłany do Reklamodawcy, różnica w wartości wykonanych usług będzie uwzględniona w kolejnym okresie rozliczeniowym.

    Organizator nie ponosi odpowiedzialności wobec Reklamodawcy za opóźnienia, przerwy czy inne awarie związane z funkcjonowaniem ww. oprogramowania.

Odpowiedzialność

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:

    Treści zawarte w sieci Internet na Stronie Docelowej Programu Afiliacyjnego, a w szczególności treści niezgodne z obowiązującym prawem lub naruszających prawnie chroniony interes osób trzecich;
    Wykonywanie wszelkich zobowiązań, w szczególności wykonanie ofert zawartych w treści Form Reklamowych lub Kampanii Reklamowych widocznych w sieci Internet w ramach Strony Docelowej skierowanych do osób trzecich;
    Poprawne działanie Platformy lub linków do Stron Docelowych czy linków do jakichkolwiek stron internetowych w ramach Programu Afiliacyjnego;
    Przerwy w dostępie do usługi, przypadki naruszenia danych lub utratę danych w systemie przetwarzania informacji, wady w systemie bezpieczeństwa lub wirusy oraz inne szkodliwe komponenty oprogramowania w usłudze Organizatora lub za jakiekolwiek szkody w usłudze, oprogramowaniu Wydawcy i/lub Witrynie Reklamodawcy spowodowane wirusami lub komponentami oprogramowania oraz za jakiekolwiek błędy w implementacji kodów emisyjnych na Witrynach Wydawcy lub za określoną funkcję linków;
    W przypadku, gdy informacje uniemożliwiające Reklamobiorcy wywiązanie się ze Zlecenia znajdą się na Stronie Docelowej, na którą kierowany jest Ruch (w szczególności dotyczy to numeru telefonu do siedziby, numeru telefonu do Call Center adresu e-mail rozliczanych w modelu CPL), Organizator zobowiąże Reklamodawcę za pomocą informacji wysłanej drogą mailową do ich usunięcia w terminie najpóźniej 1 dnia. W takim przypadku Organizatorowi przysługuje prawo wstrzymania realizacji kampani reklamowej do czasu usunięcia ww. informacji, co nie będzie stanowić naruszenia obowiązków Organizatora wynikających ze Zlecenia oraz podstawy do ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej przez Organizatora z tego tytułu. W okresie wstrzymania realizacji kampani z ww. powodu, Reklamodawcy nie przysługuje odszkodowanie ani zwrot wniesionych opłat z tytułu prowadzenia kampanii reklamowej.

    Strony nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków wynikających z Umowy spowodowanych siłą wyższą.
    Strona powołująca się na siłę wyższą powinna zawiadomić niezwłocznie drugą Stronę o zaistnieniu zdarzenia stanowiącego przypadek siły wyższej pod rygorem utraty prawa powoływania się na nią.

    Reklamodawca oświadcza, że dostarczone do Organizatora w celu realizacji Zlecenia materiały lub/oraz Formy Reklamowe, a także wszelkie ich elementy w szczególności zawartość treściowa, są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w zakresie przepisów prawa reklamy, dobrymi obyczajami, nie wprowadzają odbiorców w błąd oraz nie stanowią nieuczciwej praktyki rynkowej.

    Reklamodawca zobowiązuje się zwolnić Organizatora z odpowiedzialności wynikającej z lub opartej na naruszeniach określonych w zdaniu pierwszym, wstąpić do sprawy w miejsce Organizatora lub przystąpić do sprawy po stronie Organizatora jako interwenient uboczny, jeżeli udział Reklamodawcy w ww. rolach będzie dopuszczalny ze względu na rodzaj postępowania. Bez względu na udział Reklamodawcy w postępowaniu, Reklamodawca zobowiązuje się zwrócić Organizatorowi wszelkie zasądzone kwoty na podstawie prawomocnych wyroków sądowych, decyzji administracyjnych lub rozstrzygnięć innych organów lub instytucji właściwych do rozpoznania spraw o naruszenia, o których mowa w zdaniu pierwszym, w szczególności tytułem odszkodowań, kar (grzywien), kar administracyjnych, a także wszelkie uzasadnione wydatki, jakie Organizator poniósł w związku z toczącymi się postępowaniami, w szczególności koszty doradztwa prawnego, koszty postępowania sądowego, koszty zastępstwa procesowego oraz zasądzone lub ustalone w drodze ugody odszkodowania.

    Reklamodawca oświadcza, iż posiada majątkowe prawa autorskie lub prawa pokrewne do wszystkich przekazanych do Organizatora materiałów reklamowych i promocyjnych oraz logotypów oraz że ich wykorzystanie w ramach realizacji Zlecenia nie narusza praw osób trzecich oraz dobrych obyczajów i nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji.
    W przypadku, gdyby osoby trzecie zgłoszą roszczenia wobec Organizatora wynikające z tytułu naruszeń praw, o których mowa powyżej, Reklamodawca ponosi wszelką odpowiedzialność i zobowiązuje się do zaspokojenia wszelkich roszczeń skierowanych do Organizatora z tych tytułów (w szczególności refundacji tantiem lub odszkodowań), wraz z wszelkimi kosztami poniesionymi z tytułu naruszeń, w tym kosztami postępowania sądowego, a także do wstąpienia w charakterze interwenienta ubocznego obok Organizatora do toczących się postępowań.

    Organizator zastrzega sobie prawo wstrzymania się od realizacji świadczeń wiążących się z wykorzystaniem przekazanych przez Reklamodawcę materiałów i logotypów, w stosunku do których stwierdziła naruszenie prawa, a także jeżeli w stosunku do nich osoby trzecie wystąpiły z roszczeniami o naruszenie prawa, w szczególności: praw autorskich i pokrewnych, praw do znaków towarowych, dóbr osobistych itp. - bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji finansowych oraz odpowiedzialności odszkodowawczej z tego tytułu.

Poufność

  1. Każda Strona zobowiązuje się wobec drugiej Strony do traktowania jako poufne warunków umowy oraz danych, opracowań, stawek, raportów lub wszelkiego rodzaju informacji oraz wszystkich innych poufnych informacji o charakterze technicznym lub biznesowym lub związanych w jakikolwiek sposób z funkcjonowaniem lub sprawami drugiej Strony, które Strona może otrzymać w związku z realizacją umowy (dalej „Klauzula poufności”).

    Każda ze Stron zobowiązuje się, że nie ujawni i nie wykorzysta wyżej wymienionych informacji poufnych do innych celów niż ściśle związane z niniejszą umową, chyba, że druga Strona wyrazi pisemną zgodę na wykorzystanie takich informacji do innych celów.

    Postanowienia powyżej nie będą miały zastosowania w odniesieniu do informacji, które: są lub staną się publicznie znane w sposób inny niż w wyniku naruszenia umowy, lub zostały uzyskane przez Stronę od osoby trzeciej, która ma prawo je ujawnić, lub były własnością Strony uzyskującej informacje lub były znane tej Stronie przed datą zawarcia umowy w stopniu, w jakim Strona nie jest zobowiązana do zachowania takich informacji w tajemnicy w odniesieniu do drugiej Strony, lub zostały ujawnione przez Stronę ze względu na wymóg wynikający z przepisów prawa.

    Naruszenie Klauzuli poufności przez wspólników, pracowników lub doradców Strony będzie traktowane jako naruszenie niniejszej umowy dokonane przez daną Stronę.

Postanowienia końcowe

  1. Strony wyrażają zgodę na otrzymywanie informacji handlowych związanych z działalnością drugiej Strony za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej i oświadczają, że zgoda ta dotyczy wszystkich udostępnionych przez Strony oznaczeń środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności adresów internetowych.

    Zezwolenia określonego powyżej udzielono na czas nieoznaczony bez względu na czas trwania współpracy, zgoda może być w każdej chwili odwołana.

    Strony ustalają, że wszelkie zawiadomienia związane ze współpracą Stron będą dokonywane na adresy podane w Zleceniu.

    Strony są zobowiązane do pisemnego poinformowania o każdej zmianie adresu, pod rygorem uznania korespondencji wysłanej na ostatni wskazany adres, za skutecznie doręczoną.

    Prawa lub obowiązki z niniejszej Umowy przechodzą na ewentualnych następców prawnych Organizatora, z tym zastrzeżeniem, że Organizatorowi przysługuje prawo przeniesienia praw lub obowiązków wynikających z niniejszej Umowy na inny podmiot, a Wydawca wyraża na to zgodę.

    Wydawcy nie wolno cedować na rzecz osób trzecich żadnego ze swoich praw lub zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, bez uprzedniej zgody Organizatora wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

    Ogólne Warunki wchodzą w życie z dniem 01.01.2017

    Każdej ze Stron przysługuje prawo do wypowiedzenia Zlecenia z zachowaniem 2 (dwu) tygodniowego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego dokonanego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
    W przypadku rażącego naruszenia istotnych obowiązków wynikających z Ogólnych Warunków przez Reklamodawcę, Organizatorowi przysługuje prawo do wypowiedzenia Zlecenia ze skutkiem natychmiastowym, bez zachowania terminu wypowiedzenia w formie pisemnej pod rygorem nieważności wyłącznie pod warunkiem nie usunięcia skutków takiego naruszenia w terminie 7 dni od dnia otrzymania od Organizatora żądania w tym zakresie wysłanego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

    Wszelkie zmiany lub uzupełnienia Zlecenia bądź Ogólnych Warunków wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

    Prawem obowiązującym dla niniejszych Ogólnych Warunków jest prawo polskie.
    Wszelkie sprawy sporne Strony będą starały się rozwiązywać w sposób polubowny.
    Jeżeli nie będzie to możliwe, spory będą rozpoznawane przez właściwy sąd powszechny w Warszawie.